niedziela, 3 lutego 2013

Intro

Siema, po bardzo długiej przerwie spowodowanej brakiem czasu na prowadzenie bloga, postanowiłem go wskrzesić. W najbliższym czasie mam plan (na razie tylko plan zobaczymy jak wyjdzie) napisać kilka krótkich postów, w których pokarze jak stworzyć w Blenderze fajne modele i animacje.

W dzisiejszym poście chciałbym pokazać intro, które stworzyłem z myślą o kręceniu filmów na YouTube i tu odwołam się do posta, w którym prosiłem o podpowiedzenie mi jaki program do tego byłby najlepszy. Ponawiam tą prośbę.

A oto moje najnowsze dzieło, które stworzyłem dzisiaj, ponieważ strasznie mi się nudziło.

Piszcie jak Wam się podoba , zasubskrybujcie mnie na YT i jeśli ktoś może mi pomóc w znalezieniu programu do kręcenia tutoriali to byłbym wdzięczny jeśli podpowiedziałby mi jakiś program.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz